Har någon av våra kunder blivit sjuk eller vi som är servicegivare

Vi vill påminna om att absolut avboka städningen om någon av kund eller städare skulle vara sjuka, vi vill ju hjälpa så många som möjligt och det gör vi bäst om vi meddelar varann via ex. ett sms eller ringa.

Vi vill erbjuda våra kunder den möjligheten att avboka i rådande tider, dock försöker vi sätta in den städning så snart som möjligt och om det finns möjlighet till det, detta är för att försöka täcka den kostnaden, vill man ändå avboka och flytta fram till näst kommande städning debiterar vi en grundssumma på 420:-, avbokar man inte alls tar vi snittsumman på era städningar och debiterar det. Schemat ändras inte heller i och med att tiderna är uppbokade enligt rullande schema men vi försöker givetvis att möta upp kunden om man vill byta någon gång.

Som kund så är det bara att säga till om att vi ska bära munskydd vid rådande pandemi, för tyvärr vet man ju inte om man redan blivit smittad och bär med sig någon smitta, utan det dyker oftast upp som ett brev på posten....

Avboka städning i god tid!

Ska du åka bort eller fått andra viktiga planer för dagen eller är sjuk innan då vi normalt ska komma till er och städa, då måste ni avboka tiden 48 timmar innan städningen startar, annars är risken att ni blir debiterade för 50% av den ordinarie planerade tiden. Skicka ett sms eller ring oss särskillt om du är sjuk (då gäller ej 48h i och med pandemin) så hinner vi kanske ta någon annan, har vi inte hört något och kommer på plats debiteras snittet av valt städval.

Bra att hålla reda på......

Betalningsvilkor: 14 dagar

Vid ångrad bokad städning debiteras 50% om det inte avbokas 14dgr innan

Reseersättning 75:-/mil